Oh Tarzan


En snabb komplott fran djungeln. Ja vi var i djungeln i fyra dagar, Amazonasdjungeln vid den lilla staden Puerto Maldonado som ligger typ 10 timmars lang jobbig nattbuss fran Cusco. Tarzan and Jane. Typ. Men det var awesome, sa himla himla awesome. Vi ville tillbaka pa en gang. Ville inte ta oss darifran och erbjod oss att jobba dar. For stunden ville vi nastan dra till Sverige och utbilda oss till biologer. Och med ord gar det inte riktigt att forklara varfor det var sa bra. Det bara var det och vi later det vara det. Utover det sa sag vi sag hariga spindlar, uttrar (vilket tydligen var jatteovanligt these days they said), papegojor, apor, KACKERLACKOR (sandra dog), andra faglar, andra djur. Pa natterna letade vi bokstavligen efter Caymans (nara slakting till krokodilen). WHY??!

Det var awesome. Punkt. Punto.

Kommentarer
Postat av: amanda Larsson

Tänkte på bröl direkt när jag såg rubriken!

Det låter helt fantastiskt underbart och sånt här får mig att orka lite mer, när man tänker på att snart, om några år, då kan jag också göra det här!

Puss och kram!

2011-02-08 @ 22:34:59
Postat av: annika

gud vad jag saknar er!!!

2011-02-09 @ 23:22:18
Postat av: felicia

fy råttan vilken spindel!!!

2011-02-10 @ 09:33:18
Postat av: Cecilia Thulstrup

Härliga bilder! Så djurlivet uppskattas inte? Jag har hört att rostade Tarantellor är en läckerhet. Fast det var bara ett förslag :)

2011-02-10 @ 15:33:25
URL: http://unpoco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0