Ponta Negra, Natal


Japp precis som for 6 ar sedan, nar Sandra var 14 ar med blingiga skarp och smal midja, ar Ponta Negra fortfarande turkosfargat hav och en tre kilometers lang kritvit strand. Vi har lyxat runt i en vecka nu. Legat pa stranden, atit mer Açai, akt Beach Buggy, hangt med europeer och atit tonfiskssallad. Latt att fastna, svart att slappa men fredags kvall tog vi var allra sista latinamerikanska buss pa valdigt lange mot var nast sista destination: Fortaleza.

For snart kommer vi fan hem. Det ar ju nastan sjukt. Att fem manader kan ga sa fort. Kommer hem pa onsdag. Till Arlanda precis som den 9 november 2010. Ta emot oss da Estocolmo med kaffe, klubbdunk och finfinfin varsol. Inget snoslask por favor. Bara tygskor och varldens basta vanner!!

Nu ska vi typ packa. Imorgon drar vi till Lisabon pa natten. En natt dar och sen ar vi hemma. Galeeet.



Un poco.. de avena

/Sandra y Angelika


Kommentarer
Postat av: Ingela Schmidt

Åh va skönt att ni är på väg, löv jo <3 välkomna!

2011-04-05 @ 11:00:47
Postat av: Annika

FAN FAN FAN! Ska jag djunga för er på Arlanda??? Eller ska jag hoppa jämfota av glädje tills jag storknar? Eller ska jag stå på huvet och ramla omkull?



Vet inte..... men KRAMA .... det ska jag!

Välkomnar er allra hjärtans mycket hem!!

2011-04-05 @ 18:59:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0